Nog een klein blogje dan... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu Nog een klein blogje dan... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu

Nog een klein blogje dan...

Door: bjornenesmee

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

29 Juni 2011 | Australië, Sydney

Om jullie te zeggen dat we weer foto's geupload hebben!

Ga naar de website:

En kijk rond in map 10, 11 en 12! Als je 12 niet kan zien, kijk dan even onder kopje 'pictures'. ;)

Nog even wachten en dan komt de eerste blog over Thailand! Morgen om 18.45 (Aus. tijd) is onze vlucht naar Bangkok en begint ons nieuwe avontuur... :D

Liefs Bjorn en Esmee

• 29 Juni 2011 - 09:47

Loes:

Jullie hebben weer vet mooie dingen gezien! Echt leuk, heel veel plezier in Thailand!
    Wij zijn trouwens weer helemaal heel thuis :) dikke knuffels!

• 03 Juli 2011 - 20:37

Andre:

Hee vakantie gangers nu het tweede deel Thailand heelveel plezier

• 11 Juli 2011 - 22:49

Andre:

Hey luitjes
    Ik heb vanavond je moeder geproken en hoorde dat je in Phuket zit.
    Ik ga er vanuit dat je in Patong bent.
    Als je daar mocht zijn Ga zeker 's vonds kijken in de banglarood dat is het uitgaansleven van Patong.
    Het is de moeite waard om langst de kust naar Nay Harm Beach tot promtepkap te rijden dat is 's vonds een mooie plek om naar de zons ondergang te kijken.

Ik wens jullie veel plezier in Thailand
    Gr. Andre