Vele foto's. - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu Vele foto's. - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu

Vele foto's.

Door: bjornenesmee

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

07 Juni 2011 | Australië, Airlie Beach

Ha lieve allemaal!
Hoe is het in het warme NL? Meer bbq's gehad dan ooit? Bruiner geworden dan ooit? Momenteel zijn wij best jaloers, want het weer is niet meer zo best meer hier op de oostkust. 20 graden en bewolkt en regenachtig. Maar we mogen niet klagen natuurlijk. Want wat een vrijheid nog steeds! Met heel veel avontuur en mensen die we op de weg ontmoeten. Onze laatste 3 weken in Australie zijn wel ingegaan, helaas.

We willen eigenlijk al heel veel vertellen in deze blog, maar omdat foto's uploaden onze prioriteit heeft nu, doen we dat wat later. We willen jullie laten genieten van onze tijd op de westkust en Bali.
Als je naar de bekende site gaat dan kun je de foto's spotten!
Er zijn 3 mappen bij gekomen. Namelijk 07 westkust Perth naar Broome, 08 Broome naar Darwin en 09 Bali.

De link is :

Dus, jongens en meisjes, nog even geduld en dan kunnen jullie alles lezen over Esmee's dure ontmoeting met de Australische huisarts, onze 1e (spannende) duikles op de Great Barrier Reef, onze kokosnootlunch en kokosnootfotoshoot op het strand van Cape Tribulation, onze trip door de tablelands (bergop vond onze auto niet erg leuk) en onze snorkeltrip bij de Whitsundays. Natuurlijk aangevuld met de tours, trips, wandelingen enz. die we nog mee gaan maken.

Enjoy!

Kusjes, groetjes, liefs en mazzels ons.

• 07 Juni 2011 - 07:11

Milou:

Leuke foto's op Bali! De andere zijn ook wel leuk hoor! Niet te veel :) Goed aantal! Krijgen we een beetje een idee wat jullie daar allemaal uitvreten. Eten ziet er ook goed uit!
    Het regent hier ook hoor :( ben maar niet jaloers! Het is niet eens fatsoenlijke regen. Maar have fun nog daar!

Liefs, Milou

• 07 Juni 2011 - 08:59

Serena:

Hhahaha esmee op een scootertje!! Wat leuk zeg, als je dat toch op de MAVO geweten had... hadden we mooi kunnen toeren in plaats van trappen :(.
    Maarre erg leuke fotos hoor!! En jammer dat het regent.. hier nu ook en het is vies benauwd geweest de afgelopen dagen, was niet zo blij met het warme weer, want ik moest weer werken :P. Ben benieuwd naar jullie kokosnootfotoshoot hahaha en naar de dokter!! Nou we spreken elkaar weer schatties!! xxx

• 07 Juni 2011 - 20:42

Kaatje:

Wat een gave foto's weer! Geloof dat die jaloezie toch eerder andersom is hoor... Geloof mij jullie willen het prachtige australie echt niet verruilen tegen het plakkerig klamme nederland :P (hoewel we eigenlijk niet mogen klagen in ons kikkerlandje met dit weer)
    Geniet nog van de 3 weken australie! En dan gaat de reis naar thailand? Of nog een ander oord?

Liefs Karen

• 07 Juni 2011 - 22:09

Loes En Teun:

Jeeeejjj...eindelijk ook reactie van ons. Hadden ook door onze vakantiedrukte niet heel veel tijd om verhalen te lezen, maar hebben vandaag toch maar eens bijgelezen. Echt super wat jullie daar allemaal zien, en Esmee moet ook maar niet teveel bij de huisarts komen...tsss...zeggen ze iets van ons. Heel veel plezier daar, en genoeg tijd nemen om te relaxen he!!!

Knuffels!

• 09 Juni 2011 - 15:18

Mam Uit Bakel:

Mooie foto's! En wat een belevenissen. Geweldig allemaal. Jaloers op ons hier in dit kikkerlandje? Niet doen! Geniet nog van het Australische land en dan op naar Thailand, hoewel dat wel zegt dat het alweer richting huis gaat.......dikke knuffel van ons.

• 21 Juni 2011 - 14:43

Erline:

Wat een super tijd hebben jullie daar zeg! Die foto's........ aaah..serieus om jaloers op te worden!
    Geniet er nog maar flink van, want times flys when your having fun!!

xx