Pictures! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu Pictures! - Reisverslag uit Adelaide, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu

Pictures!

Door: bjornenesmee

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

26 Maart 2011 | Australië, Adelaide

Even snel een kort berichtje, waar menig man erg blij van zal worden:

WE HEBBEN FOTO'S GEUPLOAD!

4 uur lang zitten ploeteren om foto's van de afgelopen maand op de site te zetten. Zelfs eerdere aangemaakte mappen aangevuld. Maar dat was het waard!

Ga naar:

Check de 4 mappen en ENJOY!

Kus en knuffel uit Adelaide

P.s. Na dit berichtje kan het weer even duren voordat we weer gaan bloggen. Eerst weer wat mee gaan maken in Alice Springs en Perth, en natuurlijk weer snel en goedkoop (liefst gratis) internet vinden!

• 26 Maart 2011 - 11:12

Giel En Helma:

Waaaaaaawww...
    Wei kunne nou ok de fotokes zien !!
    MOiDAON Bjorn en Esmee !!
    Hiel veul bedankt hiervur !!!

• 26 Maart 2011 - 20:11

Peter En Francien:

Hoi Bjorn en Esmee,

We hebben jullie reisverslagen gelezen.
    Wat spannend zeg!
    Ook heel mooie foto's.
    Geniet er van en we volgen jullie wel op afstand.
    Groetjes Peter en Francien

• 27 Maart 2011 - 16:39

Milou:

Whahahaha ik dacht dat er schoenen ofzo op die foto van die mineralen zouden staan. Dus ik uitvergroten, viel dat even tegen! ;)
    Wel heel mooie foto's! Ook grappig dat ze zeggen op die foto waar Esmee wegwaait "Danger" en dan daaronder "Supervised Childeren" hahahahaha Kinderen zijn ook heel eng

• 30 Maart 2011 - 11:38

Theo & Jeannie Pirlo:

Ook de ouders van Helma en Giel genieten mee met jullie !!!
    Wat goed dat jullie dit durven!!
    Om nooit te vergeten en wij oudjes reizen een beetje mee met jullie.
    Heel veel geluk liefde en Gezondheid gewenst.

• 01 April 2011 - 12:29

Theo Jeannie Pirlo:

Morgen 2 april beloven de weermannen dat het hier minstens 22 graden zal zijn. Hopelijk is dat ook zo.
    Wat voor weer is het bij jullie daar?
    Wij groeten jullie vanuit Venray.

• 06 April 2011 - 10:16

Inge:

Hey!! Ik heb de foto's gekeken wauw super ben jaloers;) en mis je echt wat raar zo esmee aan de andere kant van de wereld... Maar je ziet er wel gelukkig uit als ik dat zo zie! En met mij gaat t goed hoor:)
    Dikke knuffel

• 08 April 2011 - 15:24

Mieke Van De Merwe:

Hoi lieve esmee en bjorn.
    wat fijn dat jullie jullie droom waar kunnen maken! Het gaat jullie goed! Hier alles okee, groeten en veel liefs .
    Mieke van de shop