Laidback Luke - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu Laidback Luke - Reisverslag uit Sydney, Australië van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu

Laidback Luke

Door: bjornenesmee

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

03 Maart 2011 | Australië, Sydney

Zo, daar zijn we dan. In Sydney, na 20uur vliegen in totaal. Met als pleister op de wond een gratis hotelovernachting in Dubai met gratis ontbijtje (vanwege 10uur tussenstop). Helaas maar 4uur kunnen slapen, vanwege uit- en weer inchecken. Dat maakte die resterende 13uur best wel zwaar. Uiteindelijk om 9.15uur gearriveerd bij onze hostel in Sydney en met onze gare kop moesten we aanhoren dat we pas om 14.00uur op onze kamer kunnen. Aargh, but we need some sleep! Toch maar gaan wandelen naar Hyde Park, Opera House, Botanic Garden en winkelstraatjes. En meteen ervaren hoe beleefd, behulpzaam en laidback die Australiers zijn.

Ja, het was 14.00uur, inchecktijd! Eerst een douche om op te frissen en daarna lekker gaan slapen tot 18.uur. Ja, van die jetlag komen we zo nooit af, haha.

We hebben deze 3 dagen vol ups en downs ervaren. Letterlijk en figuurlijk. Starbucks, afscheid familie, opstijgen, landen, gratis hotelovernachting, geblokkeerde pinpas (verhaal op zich), opstijgen, landen, 5uur gaar rondzwerven, maar toch al hele mooie dingen zien!

What's next??? Aargh! Spannend!
Ow nee, Laidback Luke modus aan! :)

Groetjes xxxjes uit het zonnige Down Under.

• 03 Maart 2011 - 09:33

Robin:

Damn, dat klinkt nu al als een heel avontuur, en jullie zijn er pas net! Geblokkeerde pinpas, wtf? Anyway, goed dat jullie gratis hebben kunnen ontbijten in Dubai. Nu vlug van jullie jetlag af en gaan genieten!

Groeten vanuit het zonnige (jaaaaa!) Venray

• 03 Maart 2011 - 09:39

Karlijn:

Een goed begin voor een gruwelijk vette reis! ;) De geblokkeerde pinpas komt al wel vroeg..?? Maarja, je kunt het maar gehad hebben.. hoe gaat het ook alweer.. "Een ezel stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen"..??!! :p whaha
    Enne ff tussendoor Esmeetje, (je zal wellicht een klein beetje nieuwsgierig zijn? ;) ) mijn nieuwe baan is echt super tof! Ik voelde me na de eerste dag al helemaal op mijn gemak en super tof (jong) team! Dus dat moest ik even kwijt :p Veel plezier!!
    (k)

• 03 Maart 2011 - 10:14

Paula:

Hoi lieverds,

Wat enorm leuk om te lezen hoe jullie de 'grote reis' ernaar toe ervaren hebben. Brings back memories... *zwijmel*

Geblokkeerde pinpas ja? Je moet ook niet in een keer al je geld opnemen he ;) Hopelijk is het snel opgelost.
    Hou je paspoort ook goed in de gaten... ben ik een keer verloren op reis, kan je vertellen, niet fijn :P

Jetlag is heel irritant, kun je weinig aan doen. Proberen zo snel mogelijk een normaal ritme aan te houden. Komt vast goed!

Hoe is het weer daar? Lekker zonnetje, aangenaam temperatuurtje? Hier schijnt de zon (mag ook wel een keer na al die grauwe dagen) :D

Heel veel plezier samen en ben erg benieuwd naar alle wilde, spannende verhalen!

xxx

• 03 Maart 2011 - 10:58

Denise:

Heeeeey!

Helaas niks meer af kunnen spreken voor dat je ging.. maja maakt t de x dat we afspreken als je terug komt alleen maar leuker ;)

Wil je via deze weg toch nog even super veel plezier wensen.. en ook aan bjorn natuurlijk! :D Maak er wat moois van!

Liefs,
    Denise

• 03 Maart 2011 - 13:44

Loes En Teun:

Tsss wie A zegt moet ook B zeggen, wat hebben we nu weer aan halve reisverhalen die alleen maar nieuwsgierigheid wekken...
    Maar echt nice dat jullie helemaal heel zijn aangekomen...nu gaat t avontuur echt beginnen!!!

Knuffels vanuit het op dit moment bewolkte Rio

• 03 Maart 2011 - 16:15

Mams (uit Bakel):

Hé kids, fijn dat jullie goed zijn aangekomen, al was het dan met wat ups en downs. Pinpasprobleem opgelost hoop ik?
    Gauw van die jetlag af want jullie zijn daar niet om te snurken.....Heel veel plezier! dikke kus van ons uit Bakel..

• 03 Maart 2011 - 17:29

Gilian:

Sluit me aan bij Loes en Teun, dat verhaal van de pinpas zijn we geïnteresseerd in! En hoe Dubai was :)
    En wat vinden jullie Sydney?

Jullie moeten nog wel even in de 'no worries' denkwijze komen zeg. Kom op! Had die frustraties niet van jullie verwacht ;P Succes!! Geniet ervan :)

Hier btw ook zonnig, alleen erg koud (dat willen jullie graag horen he :)).

• 03 Maart 2011 - 18:23

Milou:

Oooh leuk! Ik moest wel lachen bij jullie ups en downs (opstijgen en landen. Doh!) haha. Mafkezen. Maar wel toffe!

Ik ben ook benieuwd naar jullie verhaal over de pinpas!

xxxxx

• 03 Maart 2011 - 19:54

Giel En Helma:

Zitte ze dor moi al ien Sydney die twee.....GAAAFFFFFF........
    Baideway vraogske........
    Welke raod "woonde "gullie nou ien Sydney ??
    Groetjes uut T, brrrrrrrrr......
    kei kâlde Overloonski.......

• 03 Maart 2011 - 20:17

Lies:

Hey Bjorn en Esmee, zo zeg dat is mij toch wel wat zo daar, en dan zie je wel dat alles weer net ff anders gaat dan je gepland had? maar ja dat maakt het ook weer spannend en leuk! geniet er maar lekker van enne laterz kun je er om lachen.
    groetjes Lies

• 04 Maart 2011 - 08:01

Rob:

Hey ratjes

From China!!

BUURMAN....

nee niet echt, maargoed.
    Nou slaap ff goed bij en dan genieten!!

• 04 Maart 2011 - 10:29

Dennis En Nancy:

Hey Bjorn en Esmee,

fijne om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.Hoe is het weer daar verder op het moment?
    Hier schijnt de zon lekker in Overloon.
    Katten komen hier logeren en wij beginnen morgen lekker met de carnaval.
    Heul veul plezier daar and have fun.
    Groetjes

Dennis en Nancy en Arie en Annie en de beestenbende

• 04 Maart 2011 - 16:42

Maikel En Sanne:

Ha zus en Bjorn,

Toch altijd van fijn dat de heen reis voorbij is en goed is verlopen. Ben je nog op de foto gegaan met een Sjeik??

Nog veel plezier en we wachten jullie berichtjes rustig af.

Daag xx

• 04 Maart 2011 - 21:31

Koen:

Wat een spannend verhaal!! Misschien moeten jullie ff bij Loes in de leer gaan. Die schrijft pas uitgebreide verhalen.

Maar goed, na wat gehobbel en
    gestuntel komt het met jullie wel allemal goed!

Geniet ervan!!! Wij gaan CARNAVALLEN HAHA

Ciao ciao,
    Koen

• 05 Maart 2011 - 17:53

Sjoerd En Dieuwke:

He Bjorn,
    Ik zie dat jullie goed aan zijn gekomen. Een paar kleine vertragingen moet je dan maar voor lief nemen.
    Wij wensen jullie veel plezier en veel zon en mooie momenten toe.
    Tot over een lange tijd! Geniet ervan.

Sjoerd en Dieuwke