Voor het begint - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu Voor het begint - Reisverslag uit Bakel, Nederland van Bjorn Cornelissen - WaarBenJij.nu

Voor het begint

Door: bjornenesmee

Blijf op de hoogte en volg Bjorn

27 Februari 2011 | Nederland, Bakel

Lieve mensen,

Als eerste bedankt voor de leuke reacties op deze site, maar ook voor de feestjes (inclusief bardansen), de lunches en de handige hebbedingetjes die we hebben gekregen.
Dit is ons eerste verslag, vanuit onze veilige thuishaven. Nog een warm bed, nog een warme douche en mama's die koken en de was doen. (Dankjewel moeties. :P)
Wat fijn dat het hier nu regent, dat maakt het 20 uur vliegen naar het warme Australië meer dan goed!

Dinsdag is de grote dag. Dan vliegen we om 14.30uur naar Dubai. En na 10 uur lang tot vervelends toe shoppen en sjeiks kijken daar, vliegen we verder naar Sydney. Dan met een dikke jetlag zijn we 7uur lokale tijd daar (21uur in NL) en kunnen we bijslapen in onze privekamer in een hostel. Wat ons verder te wachten staat is nog een verrassing voor zowel jullie als voor ons.
We keep you updated!

Groetjes xxxjes Bjorn en Esmee!

• 27 Februari 2011 - 16:32

Wendy:

Hee Bjorn en Esmee
    Fijn zulke moeders die alles voor je doen.
    Heel veel plezier jullie! Geniet er van !
    ben benieuwd naar de verhalen

Liefs Wendy

• 27 Februari 2011 - 16:39

Hint: 250 M Verderop:

Eej bardame en esmee, heel veel plezier en een voorspoedige reis toegewenst. we eisen natuurlijk dagelijks fotos en spannende verhalen uit het verre zuid-oosten!

De groetjes aan de koala's, crocs en kangaroes!

Ciao ciao, arriverderci, toi toi toi, de groenten, afwienerschietsel, ro-lator, ting tao tei, oftewel, HOUDOE!!!!!

• 27 Februari 2011 - 16:41

1/2 Meter Daarnaast:

Zie vorig berichtje! ;)

zwem ze!

• 27 Februari 2011 - 22:32

Loes En Teun:

Echt super vet en echt spannend! Zijn echt zo benieuwd wat jullie daar allemaal gaan zien (zoals jullie al zeiden :)
    Geniet nog even van het luxe leven want dat is zo afgelopen (ofja misschien begint t dan ook wel pas...)

Knuffels van uit Rio, hier is het in ieder geval ñ feestje!

• 28 Februari 2011 - 05:54

Rob:

Hey hey. Klinkt goed. Veel succesen veel fun.

Hopelijk valt de vlucht mee, is wel een hele rit.

Laterr

• 28 Februari 2011 - 11:29

Gilian En Roel:

Heel veel plezier! Geniet van Sydney :D Hopelijk zijn er veel leuke films in het vliegtuig.

Vergeet je pet/hoed, zonnebril en zonnebrandcrème niet. Hou ons op de hoogte, ben nu al benieuwd naar alle verhalen :D

Goede reis en tot over een half jaar!

• 28 Februari 2011 - 12:38

Karen:

Hey lieverds!

Bijna is het zover... Morgen rond deze tijd zitten jullie al bijna in 't vliegtuig naar de zon!
    Geniet ervan samen. Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en foto's! Heel veel plezier daar!

Liefs Karen

P.s zal er een (of meer) op jullie drinken met carnaval :D

• 02 Maart 2011 - 17:57

heey bjorn en esmee
    wat leuk zeg zoon site haha
    veel pelzier daar he
    wij zijn benieuwt naar de verhalen
    liefs sandra en dominik